• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Lån Zimpler, kan man förlänga på något sätt?

Simple

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
5 Mars 2019
Meddelanden
89
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Inga problem, jätte trevliga. Prata bara med dem så skjuver dem på förfallo. Synd bara att dem gillar ens pengar, har ett femtiotal gamla maxade fakturor idag som jag ser bakåt på. Tror jag var där ett dussintal gånger du är.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Bara jag som fattar, kan man ansöka om lån hos detta, eller enbart betala produkter likt Klarna?
 

HammarbyAlex

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
632
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Går det att sätta in via Zimpler någonstans utan att spela och ta ut direkt? Kommer få in en del pengar igen om två veckor men ja det är som vanligt tomt i plånboken fram tills dess. Jag har mat och busskort för sommaren men ingen buffert om något skulle hända alls. Siru och Boku vill jag inte använda.
 

Sylto

Viktig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
12 April 2018
Meddelanden
99
Mottagna reaktioner
57
Poäng
157
Om du är spelare så kan du säkert lösa detta på någon sida dör du har spelat en del.. annars tror jag att det blir lite stök om du ska regga ett konto och göra insättning och uttag utan att omsätta pengarna.. de kommer skylla på någon form av penningtvätt när du gör insättning och uttag med två olika metoder utan an spela något..
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Är dom snabba på att skicka till kfm efter inkasso?
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
nej det tar ett tag. prata med dem så flyttar dem fram fakturan dem är lätta att ha att göra med.
3 månaders spärr efter inkasso sen med FYI
Har redan flyttat de en gång. O kommer betala några dagar efter det datumet.. är reggad på spelpaus så gör inget att jag är spärrad.
 
T

Tavel

Gäst
Poäng: 0
jag råkade ut för detta förr ett par gånger också, dom är ganska trevliga och prata med och lätta att förhandla med också, minns jag inte fel så fick jag skjuta upp min faktura på 4000 i 2 månader utan extra avgifter eller liknande!
Kolla detta för somsagt i mina ögon är dom människor också!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp